Data publikacji: Nov 24, 2016 9:47:20 AM
Ta procedura ma zastosowanie tam gdzie oferta ma być przygotowana według SIWZ / instrukcji Zamawiającego.
Tą procedurę poprzedza Analiza przetargów e OFERENCIE
Wypełniamy formularz rejestru ofert
Uzgadniamy z przełożonym czy składamy ofertę i ustawiamy status edytując formularz rejestru (link do odpowiedzi jest w mailu albo na stronie rejestru ofert)
Jeżeli nie składamy oferty procedura się kończy w tym miejscu
XX tag opisujący ofertę, [gdzie XX oznacza KOD typu umowy wg wykazu typów na tej stronie]
wycena [plik z wyceną, nie folder]
SIWZ
Oferta
Metodyka [jeżeli jest]
Uzupełnienie 01 [wezwanie + odpowiedź z załącznikami]
Uzupełnienie 02 [wezwanie + odpowiedź z załącznikami]
Wgrywamy SIWZ
Weryfikujemy spełnianie warunków udziału dla firmy
Weryfikujemy spełnianie wymagań dotyczących personelu
przede wszystkim bazujemy na stałych współpracownikach ENVI, którzy wymagane doświadczenie zdobyli we współpracy z ENVI (osoby takie posiadają status ("ENVI_COOPERATOR" w systemie erp).
UWAGA: Informacje o poszczególnych osiągnięciach zawodowych współpracowników ENVI uzyskujemy z systemu ERP. Bazujemy wyłącznie na wpisach o statusie "Sprawdzone"
tylko jeżeli żadna z osób posiadających status"ENVI_COOPERATOR" nie spełnia wymagań sięgamy po osoby znajdujące się w bazie współpracowników o statusie "EXTERNAL_COOPERATOR".
UWAGA: Informacje o poszczególnych osiągnięciach zawodowych współpracowników ENVI uzyskujemy z systemu ERP. Bazujemy wyłącznie na wpisach o statusie "Sprawdzone".
Jeżeli ENVI nie spełniania warunków uzgadniamy z przełożonym wciągnięcie konsorcjanta lub pożyczenie referencji
Jeżeli nie uda się spełnić warunków uzgadniamy wycofanie się z oferty i kończymy procedurę w tym miejscu (ustawiając odpowiedni status w rejestrze ofert).
Sprawdzamy poszczególne kryteria oceny i wykonujemy symulację oceny naszej oferty.
Jeżeli nie uzyskujemy maksymalnej liczby punktów próbujemy
zmienić personel (uwaga przy zmianie personelu należy ponownie wykonać kroki z pk1. 2 w dziale "Ocena spełniania warunków udziału" powyżej,
pozyskać dodatkowe referencje, dobrać konsorcjanta
Jeżeli nadal nie uzyskujemy maksimum punktów weryfikujemy decyzję o udziale w przetargu (rozmowa z przełożonym)
Jeżeli w punkcie 3 powyżej zapadła decyzja o wycofaniu się ze składania oferty, kończymy procedurę w tym miejscu (ustawiając odpowiedni status w rejestrze ofert).
Sprawdzamy czy na stronie ogłoszenia nie pojawiły się jakieś zmiany SIWZ lub odpowiedzi na pytania wykonawców.
Jeżeli mamy zmiany w SIWZ uwzględniamy je w ofercie.
Na podstawie SIWZ tworzymy listę kontrolną dokumentów jakie mają być załączone do oferty [lista powinna znajdować się w IDW, w takim przypadku wystarczy zaznaczyć komentarzem miejsce w IDW z listą.
Tworzymy pliki oferty (formularz oferty i załączniki wg listy z pkt. 1) w formie plików Google *.gdoc. [Jeżeli nie da się utworzyć pliku gdoc można wyjątkowo korzystać z formatów MS Office.
Sporządzamy wycenę na GD
Wypełniamy formularz oferty i załączniki.
Jeżeli proces trwał kilka dni sprawdzamy czy na ogłoszenia nie pojawiły się jakieś zmiany SIWZ lub odpowiedzi na pytania wykonawców.
Jeżeli mamy zmiany w SIWZ uwzględniamy je w ofercie.
Sprawdzamy kompletność [zawsze musi być formularz oferty i załączniki wymagane do punktacji oferty]
Skanujemy ofertę podpisaną i wgrywamy plik PDF do folderu 'Oferta'.
Weryfikujemy poprawność opisu na kopercie (szczególnie datę i godzinę otwarcia oferty).
Wysyłamy ofertę.
Zmieniamy status w rejestrze ofert.