Data publikacji: Jun 19, 2016 12:20:53 PM
Za procedurę odpowiada Koordynator Wyznaczony na początku procedury Inicjowania projektu.
Po zakończeniu prac należy sprawdzić czy najnowsza wersja plików do przekazania znajduje się w odpowiednim folderze na GD.
Jeżeli brakuje plików koordynator wzywa osobę odpowiedzialną do uzupełnienia folderów i plików zgodnie z zasadami GD.
Po uzupełnieniu plików osoba odpowiedzialna informuje mailem koordynatora o kompletności produktów i zgodności z zasadami GD.
Koordynator przygotowuje przedmiot umowy do przekazania Klientowi w formie zgodnej z umową (wydruk/CD/mail).
Jeżeli jest to wymagane umową Koordynator przekazuje przedmiot umowy do przesłania Klientowi (Kurier/poczta)
Koordynator przygotowuje protokół zdawczo-odbiorczy zgodnie z umową z Klientem. Wzór protokołu znajduje się tu.
Koordynator przekazuje Administratorowi mailem informację o zakończeniu etapu/umowy.
Fakturowanie odbywa się wg procedury Fakturowania.